Dla zainteresowanych są ponownie smyczki klubowe viewtopic.php?f=19&t=73
Przełącznik zespolony w pigułce
- PaVuloniC
- Klubowicz
- Reactions:
- Posty: 824
- Rejestracja: wtorek 23 cze 2015, 21:43
- Lokalizacja: Dołuje k. Szczecina
- Nadwozie: Kombi
- Rok produkcji: 2004
- Silnik: 1.6 HDI
- Typ Silnika: 9HZ
- Moc: 109
- Kolor: Ciooorny
- Płeć: Mężczyzna
Re: Przełącznik zespolony w pigułce
W 206 siostry nie było strzałek. Zdjęliśmy zaślepkę i okazało się, że trzeba było zmienić sam plastik przycisku na taki z plastikowym bolcem. Nie wiem jaki byl to model przelacznika ale przycisk pasował z mojego przełącznika od auto świateł 
- karolp1993
- Moderator
- Reactions:
- Posty: 5051
- Rejestracja: czwartek 18 cze 2015, 14:20
- Lokalizacja: Wrocław / Kamienna Góra
- Nadwozie: HB
- Rok produkcji: 2004
- Silnik: 1.6 TU5JP4
- Moc: 109
- Płeć: Mężczyzna
Re: Przełącznik zespolony w pigułce
No ale fabrycznie nie miał i strzałek nie byłoPaVuloniC pisze:W 206 siostry nie było strzałek. Zdjęliśmy zaślepkę i okazało się, że trzeba było zmienić sam plastik przycisku na taki z plastikowym bolcem. Nie wiem jaki byl to model przelacznika ale przycisk pasował z mojego przełącznika od auto świateł

Posiadam PP2000 - Peugeot / Citroen oraz OPCOM - OPEL. Jeśli potrzebujesz pomocy - zapraszam na PW
Naprawiam przełączniki zespolone COM2000.
Naprawiam przełączniki zespolone COM2000.
-
- Użytkownik
- Reactions:
- Posty: 51
- Rejestracja: czwartek 27 wrz 2018, 22:22
- Lokalizacja: Bochnia
- Nadwozie: HB
- Rok produkcji: 2004
- Silnik: 2.0 HDI
- Moc: 90
- Płeć: Mężczyzna
Re: Przełącznik zespolony w pigułce
Chodzi o strzałki jak na przełączniki z tego ogłoszenia?
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7807659436
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7807659436
- karolp1993
- Moderator
- Reactions:
- Posty: 5051
- Rejestracja: czwartek 18 cze 2015, 14:20
- Lokalizacja: Wrocław / Kamienna Góra
- Nadwozie: HB
- Rok produkcji: 2004
- Silnik: 1.6 TU5JP4
- Moc: 109
- Płeć: Mężczyzna
Re: Przełącznik zespolony w pigułce
Takdavidkbc pisze:Chodzi o strzałki jak na przełączniki z tego ogłoszenia?
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7807659436
Posiadam PP2000 - Peugeot / Citroen oraz OPCOM - OPEL. Jeśli potrzebujesz pomocy - zapraszam na PW
Naprawiam przełączniki zespolone COM2000.
Naprawiam przełączniki zespolone COM2000.
-
- Użytkownik
- Reactions:
- Posty: 51
- Rejestracja: czwartek 27 wrz 2018, 22:22
- Lokalizacja: Bochnia
- Nadwozie: HB
- Rok produkcji: 2004
- Silnik: 2.0 HDI
- Moc: 90
- Płeć: Mężczyzna
Re: Przełącznik zespolony w pigułce
W mojej 307 od zakupu miałem przełącznik który ktoś już wcześniej wymieniał i nie było przycisku od komputera ale przede wszystkim nie dało się skalibrowac czujnika kąta skrętu od ESP.
Kupiłem używany przełącznik DAV (taki był do tej pory z tą różnicą że kupiony ma przycisk do komputera). Niestety dopiero przy wymianie przełącznika zauważyłem że oba przełączniki maja 3 gniazda brązowe, szare oraz czarne (ESP) tak jak na zdjęciach w pierwszym poście a we wiązce samochodu mam wtyczki brązowa, szara i niebieska zamiast czarnej :/ Wtyczka czarna pasuje w niebieskie gniazdo ale kalibracji czujnika kąta skrętu nie da się zrobić.
Kupiony przełącznik miał wtyczki z kawałkami przewodów i czarna wtyczka ma 4 przewody a niebieska we wiązce auta 6...
Auto jest z 2004 roku, przed FL a kupionu przełącznik to DAV Com2000.
Ktoś wie o co może chodzić?
Kupiłem używany przełącznik DAV (taki był do tej pory z tą różnicą że kupiony ma przycisk do komputera). Niestety dopiero przy wymianie przełącznika zauważyłem że oba przełączniki maja 3 gniazda brązowe, szare oraz czarne (ESP) tak jak na zdjęciach w pierwszym poście a we wiązce samochodu mam wtyczki brązowa, szara i niebieska zamiast czarnej :/ Wtyczka czarna pasuje w niebieskie gniazdo ale kalibracji czujnika kąta skrętu nie da się zrobić.
Kupiony przełącznik miał wtyczki z kawałkami przewodów i czarna wtyczka ma 4 przewody a niebieska we wiązce auta 6...
Auto jest z 2004 roku, przed FL a kupionu przełącznik to DAV Com2000.
Ktoś wie o co może chodzić?
- No0d
- Moderator
- Reactions:
- Posty: 4767
- Rejestracja: wtorek 30 cze 2015, 20:10
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Nadwozie: HB
- Rok produkcji: 2004
- Silnik: 2.0
- Typ Silnika: RFN
- Moc: 136
- Płeć: Mężczyzna
- karolp1993
- Moderator
- Reactions:
- Posty: 5051
- Rejestracja: czwartek 18 cze 2015, 14:20
- Lokalizacja: Wrocław / Kamienna Góra
- Nadwozie: HB
- Rok produkcji: 2004
- Silnik: 1.6 TU5JP4
- Moc: 109
- Płeć: Mężczyzna
Re: Przełącznik zespolony w pigułce
Czasami wtyczka od czujnika kąta skrętu była niebieska, czasami czarna. Pokaż zdjęcie niebieskiej wtyczki z przodu, tzn od strony pinów to powiem Ci jaki przełącznik powinieneś mieć.davidkbc pisze: ↑środa 13 lut 2019, 19:24W mojej 307 od zakupu miałem przełącznik który ktoś już wcześniej wymieniał i nie było przycisku od komputera ale przede wszystkim nie dało się skalibrowac czujnika kąta skrętu od ESP.
Kupiłem używany przełącznik DAV (taki był do tej pory z tą różnicą że kupiony ma przycisk do komputera). Niestety dopiero przy wymianie przełącznika zauważyłem że oba przełączniki maja 3 gniazda brązowe, szare oraz czarne (ESP) tak jak na zdjęciach w pierwszym poście a we wiązce samochodu mam wtyczki brązowa, szara i niebieska zamiast czarnej :/ Wtyczka czarna pasuje w niebieskie gniazdo ale kalibracji czujnika kąta skrętu nie da się zrobić.
Kupiony przełącznik miał wtyczki z kawałkami przewodów i czarna wtyczka ma 4 przewody a niebieska we wiązce auta 6...
Auto jest z 2004 roku, przed FL a kupionu przełącznik to DAV Com2000.
Ktoś wie o co może chodzić?
Posiadam PP2000 - Peugeot / Citroen oraz OPCOM - OPEL. Jeśli potrzebujesz pomocy - zapraszam na PW
Naprawiam przełączniki zespolone COM2000.
Naprawiam przełączniki zespolone COM2000.
-
- Użytkownik
- Reactions:
- Posty: 51
- Rejestracja: czwartek 27 wrz 2018, 22:22
- Lokalizacja: Bochnia
- Nadwozie: HB
- Rok produkcji: 2004
- Silnik: 2.0 HDI
- Moc: 90
- Płeć: Mężczyzna
Re: Przełącznik zespolony w pigułce
Tak wygląda wtyczka która mam w aucie.
- Załączniki
-
- IMG-20190213-WA0002.jpg (73.93 KiB) Przejrzano 61 razy
-
- IMG-20190213-WA0004.jpg (86.46 KiB) Przejrzano 61 razy
-
- IMG-20190213-WA0005.jpg (85.5 KiB) Przejrzano 61 razy
- karolp1993
- Moderator
- Reactions:
- Posty: 5051
- Rejestracja: czwartek 18 cze 2015, 14:20
- Lokalizacja: Wrocław / Kamienna Góra
- Nadwozie: HB
- Rok produkcji: 2004
- Silnik: 1.6 TU5JP4
- Moc: 109
- Płeć: Mężczyzna
Re: Przełącznik zespolony w pigułce
Powinien być Delphi.
Posiadam PP2000 - Peugeot / Citroen oraz OPCOM - OPEL. Jeśli potrzebujesz pomocy - zapraszam na PW
Naprawiam przełączniki zespolone COM2000.
Naprawiam przełączniki zespolone COM2000.
-
- Użytkownik
- Reactions:
- Posty: 51
- Rejestracja: czwartek 27 wrz 2018, 22:22
- Lokalizacja: Bochnia
- Nadwozie: HB
- Rok produkcji: 2004
- Silnik: 2.0 HDI
- Moc: 90
- Płeć: Mężczyzna
Re: Przełącznik zespolony w pigułce
W takim razie jak to się ma do tego o czym pisaliśmy kiedyś w innym wątku że przełączniki DAV/Delphi można stosować zamiennie?
Jeśli jest tak jak piszesz to wychodzi na to źe czujnik ESP w Delphi ma 6 przewodów a w DAV tylko 4.
- karolp1993
- Moderator
- Reactions:
- Posty: 5051
- Rejestracja: czwartek 18 cze 2015, 14:20
- Lokalizacja: Wrocław / Kamienna Góra
- Nadwozie: HB
- Rok produkcji: 2004
- Silnik: 1.6 TU5JP4
- Moc: 109
- Płeć: Mężczyzna
Re: Przełącznik zespolony w pigułce
DAV/Delphi podmieniałem w autach bez ESP. Tam idzie tylko sygnał do pompy z tych czterech przewodów. W Delphi czujnik kąta skrętu ma CAN i to są te dwa dodatkowe przewody.
Choć wydaje mi się że robiłem kiedyś 307 z ESP na DAVie, ale ręki nie dam.
Posiadam PP2000 - Peugeot / Citroen oraz OPCOM - OPEL. Jeśli potrzebujesz pomocy - zapraszam na PW
Naprawiam przełączniki zespolone COM2000.
Naprawiam przełączniki zespolone COM2000.
-
- Użytkownik
- Reactions:
- Posty: 51
- Rejestracja: czwartek 27 wrz 2018, 22:22
- Lokalizacja: Bochnia
- Nadwozie: HB
- Rok produkcji: 2004
- Silnik: 2.0 HDI
- Moc: 90
- Płeć: Mężczyzna
Re: Przełącznik zespolony w pigułce
Czyli są 3 rodzaje przełączników DAV?
- bez czujnika kąta skrętu kierownicy
- z czujnikiem kąta skrętu kierownicy ale bez obsługi ESP
- z czujnikiem kąta skrętu kierownicy z obsługą ESP
Zdjęcie zapozyczone z jakiejś aukcji, przełącznik Delphi z czujnikiem ESP a czarna wtyczka ma 4 przewody...
- bez czujnika kąta skrętu kierownicy
- z czujnikiem kąta skrętu kierownicy ale bez obsługi ESP
- z czujnikiem kąta skrętu kierownicy z obsługą ESP
Zdjęcie zapozyczone z jakiejś aukcji, przełącznik Delphi z czujnikiem ESP a czarna wtyczka ma 4 przewody...
- Załączniki
-
- IMG_20190214_011417.jpg (111.7 KiB) Przejrzano 44 razy
- karolp1993
- Moderator
- Reactions:
- Posty: 5051
- Rejestracja: czwartek 18 cze 2015, 14:20
- Lokalizacja: Wrocław / Kamienna Góra
- Nadwozie: HB
- Rok produkcji: 2004
- Silnik: 1.6 TU5JP4
- Moc: 109
- Płeć: Mężczyzna
Re: Przełącznik zespolony w pigułce
Przełączników DAV są 2 rodzaje - w 307 wszystkie były z czujnikiem kąta skrętu. A to czy są 4 przewody czy 6 zależy od tego czy auto ma ESP a nie od typu przełącznika.
Posiadam PP2000 - Peugeot / Citroen oraz OPCOM - OPEL. Jeśli potrzebujesz pomocy - zapraszam na PW
Naprawiam przełączniki zespolone COM2000.
Naprawiam przełączniki zespolone COM2000.
-
- Użytkownik
- Reactions:
- Posty: 51
- Rejestracja: czwartek 27 wrz 2018, 22:22
- Lokalizacja: Bochnia
- Nadwozie: HB
- Rok produkcji: 2004
- Silnik: 2.0 HDI
- Moc: 90
- Płeć: Mężczyzna
Re: Przełącznik zespolony w pigułce
Tzn. jakie dwa rodzaje? Jesteś pewny że wszystkie DAV miały miały czujnik kąta skrętu? W pierwszym poście wrzucałes zdjęcie przełącznika który nie ma czujnika.karolp1993 pisze: ↑czwartek 14 lut 2019, 07:52Przełączników DAV są 2 rodzaje - w 307 wszystkie były z czujnikiem kąta skrętu. A to czy są 4 przewody czy 6 zależy od tego czy auto ma ESP a nie od typu przełącznika.
Ok, czyli muszę poszukać pinout czujników z dav i Delphi i porównać.
- karolp1993
- Moderator
- Reactions:
- Posty: 5051
- Rejestracja: czwartek 18 cze 2015, 14:20
- Lokalizacja: Wrocław / Kamienna Góra
- Nadwozie: HB
- Rok produkcji: 2004
- Silnik: 1.6 TU5JP4
- Moc: 109
- Płeć: Mężczyzna
Re: Przełącznik zespolony w pigułce
Wszystkie DAV w 307 miały czujnik kąta skrętu. DAV montowane w 206 już nie miały.
Pinout mogę Ci podesłać popołudniu.
Pinout mogę Ci podesłać popołudniu.
Posiadam PP2000 - Peugeot / Citroen oraz OPCOM - OPEL. Jeśli potrzebujesz pomocy - zapraszam na PW
Naprawiam przełączniki zespolone COM2000.
Naprawiam przełączniki zespolone COM2000.