Przełącznik zespolony w pigułce

Problemy z elektryką i elektronika.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
karolp1993
Moderator
Moderator
Reactions:
Posty: 5773
Rejestracja: czwartek 18 cze 2015, 14:20
Lokalizacja: Wrocław / Kamienna Góra
Nadwozie: HB
Rok produkcji: 2004
Silnik: 1.6 TU5JP4
Typ Silnika: NFU
Moc: 109
LPG: Tak

Re: Przełącznik zespolony w pigułce

#181

Post autor: karolp1993 » czwartek 30 lip 2020, 15:00

dominikfil pisze:
karolp1993 pisze:
niedziela 26 lip 2020, 09:53
dominikfil pisze:To co lepiej kupić na allegro za 75 zł całą manetkę?
Albo na aliexpress za 33 zł?
@karolp1993 a jak ją rozkładałeś to jak ona jest zbudowana w środku, ile ma zaczepów? Masz może zdjęcia?

A może serwis Peugeota będzie w stanie to rozebrać, wpiąć ten kabelek i złożyć?
Są cztery ząbki, serwis peugeota się nie bawi w takie pierdoły, albo wysyłają do mnie albo wymieniają cały przełącznik zespolony.
Poszedłem do sklepu z częściami. Tam sprawdzili mi, że do Peugeota 307 1,6,16V nie można dokupić manetki samej. Byłem w dwóch w tym jednym ogólnopolskim sklepie na I....c... Dowiedziałem się, że tylko cały układ zespolony za 800-900 zł mogę kupić. Jak mówiłem, że na allegro są te manetki z informacją, że do mojego modelu z 2001 r. to twierdzą, że to na pewno są używane. A nie są - tak przynajmniej podają na opisie. Dziś zamówiłem manetkę z allegro za 95 zł ponieważ zapomniałem, że znalazłem taką za 75. Jak przyjdzie to dam znać co i jak.
Ech. Bo manetka nie występuje jako część zamienna. Jest nowa bo to chinczyki produkują, ale w sklepach tego nie dostaniesz.. 95zl to przesada, te chińskie mechanicznie są średnie, u mnie miałbyś regenerowany oryginał za 55.


Posiadam PP2000 - Peugeot / Citroen oraz OPCOM - OPEL. Jeśli potrzebujesz pomocy - zapraszam na PW
Naprawiam przełączniki zespolone COM2000.

Awatar użytkownika
kaziobronchwicz
Użytkownik
Użytkownik
Reactions:
Posty: 5
Rejestracja: piątek 06 mar 2020, 13:09
Lokalizacja: Polska
Nadwozie: HB
Rok produkcji: 2003
Silnik: 1.6 TU5JP4
Typ Silnika: NFU
Moc: 109
Kolor: czerwony
LPG: Tak

Re: Przełącznik zespolony w pigułce

#182

Post autor: kaziobronchwicz » niedziela 04 paź 2020, 12:14

Oki, chciałem oficjalnie podziękować Karolowi za fachową diagnozę oraz szybką naprawę. Brak błędu AIR BAG i kierunkowskazy wracają, pełen sukces. Wersja DAV - COM2000 ( 2005 rok produkcji przełącznika )
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



ryx20
Nowy
Nowy
Reactions:
Posty: 3
Rejestracja: wtorek 05 maja 2020, 23:17
Lokalizacja: Łódź
Nadwozie: SW
Rok produkcji: 203
Silnik: 1997
LPG: Nie

Re: Przełącznik zespolony w pigułce

#183

Post autor: ryx20 » niedziela 11 paź 2020, 16:27

Witam,

Mam w swoim Peugeocie 307 SW 2.0HDI 79kW 2003r. przełącznik zespolony delphi 96511201xt, COM2000
Są tam dwie wtyczki 2pinowe i 3- 6pinowe podłączone jak na zdjęciu poniżej.
Jest system ESP. Chciałbym wymienić całego "pająka". Te o podanych wyżej numerach, które znalazłem na popularnych portalach, są drogie i w opłakanym wizualnie stanie.
Polećcie proszę jakieś zestawy o numerach, które będą pasowały do mojego samochodu.

Obrazek



Awatar użytkownika
karolp1993
Moderator
Moderator
Reactions:
Posty: 5773
Rejestracja: czwartek 18 cze 2015, 14:20
Lokalizacja: Wrocław / Kamienna Góra
Nadwozie: HB
Rok produkcji: 2004
Silnik: 1.6 TU5JP4
Typ Silnika: NFU
Moc: 109
LPG: Tak

Re: Przełącznik zespolony w pigułce

#184

Post autor: karolp1993 » niedziela 11 paź 2020, 16:54

ryx20 pisze:Witam,

Mam w swoim Peugeocie 307 SW 2.0HDI 79kW 2003r. przełącznik zespolony delphi 96511201xt, COM2000
Są tam dwie wtyczki 2pinowe i 3- 6pinowe podłączone jak na zdjęciu poniżej.
Jest system ESP. Chciałbym wymienić całego "pająka". Te o podanych wyżej numerach, które znalazłem na popularnych portalach, są drogie i w opłakanym wizualnie stanie.
Polećcie proszę jakieś zestawy o numerach, które będą pasowały do mojego samochodu.

Obrazek
Numery ciężko zaproponować. Trzeba szukać takiego o tych samych funkcjach lub naprawa.


Posiadam PP2000 - Peugeot / Citroen oraz OPCOM - OPEL. Jeśli potrzebujesz pomocy - zapraszam na PW
Naprawiam przełączniki zespolone COM2000.

ryx20
Nowy
Nowy
Reactions:
Posty: 3
Rejestracja: wtorek 05 maja 2020, 23:17
Lokalizacja: Łódź
Nadwozie: SW
Rok produkcji: 203
Silnik: 1997
LPG: Nie

Re: Przełącznik zespolony w pigułce

#185

Post autor: ryx20 » niedziela 11 paź 2020, 18:01

Tak z Twojego doświadczenia. Jak często zdarza się, że w model o innym numerze, ma inaczej poprzypisywane funkcje do pinów? Chodzi mi o połączenie gniazdo-wtyczka.



Awatar użytkownika
karolp1993
Moderator
Moderator
Reactions:
Posty: 5773
Rejestracja: czwartek 18 cze 2015, 14:20
Lokalizacja: Wrocław / Kamienna Góra
Nadwozie: HB
Rok produkcji: 2004
Silnik: 1.6 TU5JP4
Typ Silnika: NFU
Moc: 109
LPG: Tak

Re: Przełącznik zespolony w pigułce

#186

Post autor: karolp1993 » niedziela 11 paź 2020, 18:03

ryx20 pisze:Tak z Twojego doświadczenia. Jak często zdarza się, że w model o innym numerze, ma inaczej poprzypisywane funkcje do pinów? Chodzi mi o połączenie gniazdo-wtyczka.
Tylko w DAV jest inaczej (czujni kąta skrętu). No i w nowszych Delphi, bo tam inna magistrala komunikacji.


Posiadam PP2000 - Peugeot / Citroen oraz OPCOM - OPEL. Jeśli potrzebujesz pomocy - zapraszam na PW
Naprawiam przełączniki zespolone COM2000.

nick
Nowy
Nowy
Reactions:
Posty: 3
Rejestracja: sobota 17 paź 2020, 20:18
Lokalizacja: Konin
Nadwozie: HB
Rok produkcji: 2004
Silnik: 1.6
LPG: Tak

Re: Przełącznik zespolony w pigułce

#187

Post autor: nick » sobota 17 paź 2020, 20:49

karolp1993 pisze:
niedziela 12 lis 2017, 09:11
Cześć,

na pewno każdy z nas, prędzej czy później doświadczy problemu z przełącznikiem zespolonym. Także dziś krótko na jego temat.
W 307 montowane są trzy typy przełączników, w zależności od fazy produkcji (przedlift / polift):

- 307 przedliftowe - COM2000 marki DELPHI (EATON w 2001 roku) lub DAV
- 307 poliftowe - COM2003 lub COM2005 głównie DELPHI lub VALEO.

Zajmijmy się problematycznym obecnie COM2000.
Głównymi usterkami tych przełączników są:
- DELPHI - wyłączające się podświetlenie zegarów, świateł mijania lub długich czy przeciwmgielnych - czyli wszelkie usterki świateł. Kierunkowskazy po włączeniu migające tylko 3 razy. Po dotknięciu końcówki manetki objawy na chwilę ustępują. Dodatkowo, niedziałające przyciski komputera lub włącznika automatycznych świateł. Rzadko (ale zdarzyło się) przeskakiwanie manetki kierunkowskazów na drugą stronę.

- DAV - tutaj główną usterką jest przeskakiwanie manetki na drugą stronę po odbijaniu kierownicą.

Aby pozbyć się powyższych usterek polecam naprawę u mnie lub wymianę na inny przełącznik (cena nowego jest zaporowa, a używany przełącznik może posiadać te same usterki).

Co jest ważne jeżeli szukamy przełącznika na wymianę?

Głównym kryterium jest producent przełącznika oraz to czy auto posiada ESP. Tutaj obalę wszelkie legendy związane z tym że przełącznik trzeba dobierać po numerach. Otóż jest to bzdura.
Jeżeli mamy ESP, musimy kupić przełącznik tego samego producenta (DAV lub DELPHI) który posiadamy (dlatego że wtyczka od ESP ma ząbek w innym miejscu i fizycznie nie wchodzi w gniazdo). Można próbować obciąć ząbek i sprawdzić pinout wtyczek, podejrzewam że będzie ten sam dla obu typów przełączników ale nie testowałem tego jeszcze.
Sprostowanie odnośnie ESP na końcu postu.

Jeżeli nie mamy ESP, możemy zamieniać przełączniki DAV na DELPHI i na odwrót. Ważne jest tylko, aby funkcjonalność przełącznika się zgadzała (automatyczne światła, wycieraczki, przycisk komputera pokładowego). Generalnie jeśli ktoś nie ma ESP polecam zmienić DAV na DELPHI ze zregenerowaną manetką kierunkowskazów.

Jak rozpoznać jaki mam przełącznik?

To proste, wystarczy spojrzeć na manetki z tyłu przełącznika, zdjęcia poglądowe poniżej:

- DAV - czerwonymi okręgami zaznaczone wcięcia które posiadają manetki przełącznika DAV, dodatkowo niebieskim okręgiem zaznaczone miejsce na gniazdo czujnika kąta skrętu do ESP ( w tym przypadku przełącznik nie posiada)

DAV.jpg

- DELPHI - analogicznie, czerwonymi okręgami zaznaczyłem miejsce na które należy spojrzeć. W tym przypadku nie mamy wcięć na manetkach. Niebieskim okręgiem zaznaczyłem gniazdo czujnika kąta skrętu do ESP (w tym przypadku przełącznik je posiada).

delphi.jpg

Jak rozpoznać rodzaj przełącznika w polifcie?

Co do polifta i przełączników w nich. COM2003 jest zbudowany identycznie jak COM2000, różni się jedynie elektroniką. Także podejrzewam że problem niedługo też w nich będzie występował. COM2005 jeszcze nie rozbierałem i nie wiem co tam w trawie piszczy. Aby ustalić jaki mamy przełącznik, ściągamy obudowę pod kierownicą, wyjmujemy manetkę tempomatu lub zaślepkę i świecimy na wystającą płytkę drukowaną. Będzie widniał na niej napis COM2003 lub COM2005.

23513224_1892896520725010_1832604388_n.jpg



To tyle. Mam nadzieję że trochę rozjaśniłem.

EDIT:

SPRAWA ESP

Generalnie odkryłem że sprawa ma się następująco. Jeśli mamy przełącznik DAV (w 307 każdy DAV ma czujnik kąta skrętu) to nie obsługuje on ESP. Czujnik kąta skrętu to informacja tylko dla pompy wspomagania.
Jeśli mamy przełącznik DELPHI, to w nich były dwa rodzaje czujników kąta skrętu. Okazuje się że są wersje DELPHI bez czujników kąta skrętu (to głównie z 206), z czujnikiem kąta skrętu nie obsługującym ESP oraz z czujnikiem kąta skrętu obsługującym ESP.
Tyczy się do Delphi zarówno COM2000 jak i COM2003.

Jak rozpoznać czy Delphi które chcę kupić ma czujnik dla ESP lub nie?
Do końca nie wiem. Sam podczas kupna naciąłem się kilka razy że czujnik był inny. Najlepiej przeprowadzić dochodzenie po numerach w google i sprawdzić czy to przełącznik dla aut z ESP lub nie.
Podsumowując, jeśli nie mamy ESP i mamy przełącznik DAV lub Delphi, możemy kupić jakikolwiek Delphi z czujnikiem kąta skrętu (jeżeli nie mamy ESP a kupimy Delphi z ESP, wtyczka nie będzie pasować, trzeba odciąć ząbek).
Jeśli mamy ESP trzeba kupić Delphi z ESP.

Pozdrawiam
Dodano po 9 minutach 25 sekundach:
cześć mam problem z tym przełacznikiem mam delphi com2000 kierunki przestaja działać po kilku mrugnieciach światła drogowe samoczynnie gasna natomiast kierunki bez zapalonych świateł działają poprawnie temat jest do naprawy?



Awatar użytkownika
Cyferek
Klubowicz
Klubowicz
Reactions:
Posty: 554
Rejestracja: niedziela 10 cze 2018, 23:15
Lokalizacja: Gdynia
Nadwozie: Kombi
Rok produkcji: 2005
Silnik: 2.0 HDI
Typ Silnika: RHR
Moc: 136
Kolor: Czarny
LPG: Nie

Re: Przełącznik zespolony w pigułce

#188

Post autor: Cyferek » niedziela 18 paź 2020, 01:47

nick pisze:
sobota 17 paź 2020, 20:58
karolp1993 pisze:
niedziela 12 lis 2017, 09:11
Cześć,

na pewno każdy z nas, prędzej czy później doświadczy problemu z przełącznikiem zespolonym. Także dziś krótko na jego temat.
W 307 montowane są trzy typy przełączników, w zależności od fazy produkcji (przedlift / polift):

- 307 przedliftowe - COM2000 marki DELPHI (EATON w 2001 roku) lub DAV
- 307 poliftowe - COM2003 lub COM2005 głównie DELPHI lub VALEO.

Zajmijmy się problematycznym obecnie COM2000.
Głównymi usterkami tych przełączników są:
- DELPHI - wyłączające się podświetlenie zegarów, świateł mijania lub długich czy przeciwmgielnych - czyli wszelkie usterki świateł. Kierunkowskazy po włączeniu migające tylko 3 razy. Po dotknięciu końcówki manetki objawy na chwilę ustępują. Dodatkowo, niedziałające przyciski komputera lub włącznika automatycznych świateł. Rzadko (ale zdarzyło się) przeskakiwanie manetki kierunkowskazów na drugą stronę.

- DAV - tutaj główną usterką jest przeskakiwanie manetki na drugą stronę po odbijaniu kierownicą.

Aby pozbyć się powyższych usterek polecam naprawę u mnie lub wymianę na inny przełącznik (cena nowego jest zaporowa, a używany przełącznik może posiadać te same usterki).

Co jest ważne jeżeli szukamy przełącznika na wymianę?

Głównym kryterium jest producent przełącznika oraz to czy auto posiada ESP. Tutaj obalę wszelkie legendy związane z tym że przełącznik trzeba dobierać po numerach. Otóż jest to bzdura.
Jeżeli mamy ESP, musimy kupić przełącznik tego samego producenta (DAV lub DELPHI) który posiadamy (dlatego że wtyczka od ESP ma ząbek w innym miejscu i fizycznie nie wchodzi w gniazdo). Można próbować obciąć ząbek i sprawdzić pinout wtyczek, podejrzewam że będzie ten sam dla obu typów przełączników ale nie testowałem tego jeszcze.
Sprostowanie odnośnie ESP na końcu postu.

Jeżeli nie mamy ESP, możemy zamieniać przełączniki DAV na DELPHI i na odwrót. Ważne jest tylko, aby funkcjonalność przełącznika się zgadzała (automatyczne światła, wycieraczki, przycisk komputera pokładowego). Generalnie jeśli ktoś nie ma ESP polecam zmienić DAV na DELPHI ze zregenerowaną manetką kierunkowskazów.

Jak rozpoznać jaki mam przełącznik?

To proste, wystarczy spojrzeć na manetki z tyłu przełącznika, zdjęcia poglądowe poniżej:

- DAV - czerwonymi okręgami zaznaczone wcięcia które posiadają manetki przełącznika DAV, dodatkowo niebieskim okręgiem zaznaczone miejsce na gniazdo czujnika kąta skrętu do ESP ( w tym przypadku przełącznik nie posiada)

DAV.jpg

- DELPHI - analogicznie, czerwonymi okręgami zaznaczyłem miejsce na które należy spojrzeć. W tym przypadku nie mamy wcięć na manetkach. Niebieskim okręgiem zaznaczyłem gniazdo czujnika kąta skrętu do ESP (w tym przypadku przełącznik je posiada).

delphi.jpg

Jak rozpoznać rodzaj przełącznika w polifcie?

Co do polifta i przełączników w nich. COM2003 jest zbudowany identycznie jak COM2000, różni się jedynie elektroniką. Także podejrzewam że problem niedługo też w nich będzie występował. COM2005 jeszcze nie rozbierałem i nie wiem co tam w trawie piszczy. Aby ustalić jaki mamy przełącznik, ściągamy obudowę pod kierownicą, wyjmujemy manetkę tempomatu lub zaślepkę i świecimy na wystającą płytkę drukowaną. Będzie widniał na niej napis COM2003 lub COM2005.

23513224_1892896520725010_1832604388_n.jpg



To tyle. Mam nadzieję że trochę rozjaśniłem.

EDIT:

SPRAWA ESP

Generalnie odkryłem że sprawa ma się następująco. Jeśli mamy przełącznik DAV (w 307 każdy DAV ma czujnik kąta skrętu) to nie obsługuje on ESP. Czujnik kąta skrętu to informacja tylko dla pompy wspomagania.
Jeśli mamy przełącznik DELPHI, to w nich były dwa rodzaje czujników kąta skrętu. Okazuje się że są wersje DELPHI bez czujników kąta skrętu (to głównie z 206), z czujnikiem kąta skrętu nie obsługującym ESP oraz z czujnikiem kąta skrętu obsługującym ESP.
Tyczy się do Delphi zarówno COM2000 jak i COM2003.

Jak rozpoznać czy Delphi które chcę kupić ma czujnik dla ESP lub nie?
Do końca nie wiem. Sam podczas kupna naciąłem się kilka razy że czujnik był inny. Najlepiej przeprowadzić dochodzenie po numerach w google i sprawdzić czy to przełącznik dla aut z ESP lub nie.
Podsumowując, jeśli nie mamy ESP i mamy przełącznik DAV lub Delphi, możemy kupić jakikolwiek Delphi z czujnikiem kąta skrętu (jeżeli nie mamy ESP a kupimy Delphi z ESP, wtyczka nie będzie pasować, trzeba odciąć ząbek).
Jeśli mamy ESP trzeba kupić Delphi z ESP.

Pozdrawiam
Dodano po 9 minutach 25 sekundach:
cześć mam problem z tym przełacznikiem mam delphi com2000 kierunki przestaja działać po kilku mrugnieciach światła drogowe samoczynnie gasna natomiast kierunki bez zapalonych świateł działają poprawnie temat jest do naprawy?
Jest do naprawy.


Najwyższa jakość i doświadczenie świadczonych usług - przeprowadzki Gdynia, Bagażówka. Kompleksowa obsługa firm jak i osób prywatnych, sprawdź ofertę.

luka51
Użytkownik
Użytkownik
Reactions:
Posty: 7
Rejestracja: czwartek 01 paź 2020, 15:43
Lokalizacja: Poznań
Nadwozie: SW
Rok produkcji: 2002
Silnik: 2.0
Typ Silnika: RFN
Moc: 136
Kolor: Srebrny
LPG: Planuje

Re: Przełącznik zespolony w pigułce

#189

Post autor: luka51 » niedziela 18 paź 2020, 21:58

Witajcie,
Wczoraj jadac wieczorem po miescie nagle zgasly mi swiatla mijania (kontrolka dalej swiecila). Pstryknalem wiec swiatla na pozycyjne i znow na mijania. Swiatla wlaczyly sie ale za jakis czas znow zgasly. Za chwilę mrugaly, za chwile sie palily, gasly i tak w kolko. Przelaczenie na AUTO pomaga na chwile lub wcale. Przyznam ze troche hardcore bez swiatel ale z przerwami udalo sie bezpiecznie dotrzec do domu.
Teraz pytanie. Nie zauwazylem zadnych innych problemow z przelacznikiem zespolonym, czy mimo wszystko to on swiruje czy szukac gdzie indziej?



Awatar użytkownika
karolp1993
Moderator
Moderator
Reactions:
Posty: 5773
Rejestracja: czwartek 18 cze 2015, 14:20
Lokalizacja: Wrocław / Kamienna Góra
Nadwozie: HB
Rok produkcji: 2004
Silnik: 1.6 TU5JP4
Typ Silnika: NFU
Moc: 109
LPG: Tak

Re: Przełącznik zespolony w pigułce

#190

Post autor: karolp1993 » niedziela 18 paź 2020, 22:25

Może być jeszcze winny bsm. Trzeba zobaczyć w diagnostyce pp2000, w pomiarach parametrów czy na pozycji włącznika świateł pojawia się "nieważny/niedostępny"


Posiadam PP2000 - Peugeot / Citroen oraz OPCOM - OPEL. Jeśli potrzebujesz pomocy - zapraszam na PW
Naprawiam przełączniki zespolone COM2000.

nick
Nowy
Nowy
Reactions:
Posty: 3
Rejestracja: sobota 17 paź 2020, 20:18
Lokalizacja: Konin
Nadwozie: HB
Rok produkcji: 2004
Silnik: 1.6
LPG: Tak

Re: Przełącznik zespolony w pigułce

#191

Post autor: nick » wtorek 20 paź 2020, 12:05

Cześć Karolp1993 jesteś w stanie mi naprawić ten przełącznik. COM2000 delfai wszystko sie dzieje na światłach mijania problem z kierunkami gaśniecie swiateł. Natomiast przy postojach i bez świateł pozycyjnych działa wszystko ok. Jakieś namiary?



Awatar użytkownika
karolp1993
Moderator
Moderator
Reactions:
Posty: 5773
Rejestracja: czwartek 18 cze 2015, 14:20
Lokalizacja: Wrocław / Kamienna Góra
Nadwozie: HB
Rok produkcji: 2004
Silnik: 1.6 TU5JP4
Typ Silnika: NFU
Moc: 109
LPG: Tak

Re: Przełącznik zespolony w pigułce

#192

Post autor: karolp1993 » wtorek 20 paź 2020, 12:16

nick pisze:Cześć Karolp1993 jesteś w stanie mi naprawić ten przełącznik. COM2000 delfai wszystko sie dzieje na światłach mijania problem z kierunkami gaśniecie swiateł. Natomiast przy postojach i bez świateł pozycyjnych działa wszystko ok. Jakieś namiary?
Cześć. Pisz priv


Posiadam PP2000 - Peugeot / Citroen oraz OPCOM - OPEL. Jeśli potrzebujesz pomocy - zapraszam na PW
Naprawiam przełączniki zespolone COM2000.

ryx20
Nowy
Nowy
Reactions:
Posty: 3
Rejestracja: wtorek 05 maja 2020, 23:17
Lokalizacja: Łódź
Nadwozie: SW
Rok produkcji: 203
Silnik: 1997
LPG: Nie

Re: Przełącznik zespolony w pigułce

#193

Post autor: ryx20 » wtorek 20 paź 2020, 20:34

ryx20 pisze:
niedziela 11 paź 2020, 18:01
Tak z Twojego doświadczenia. Jak często zdarza się, że w model o innym numerze, ma inaczej poprzypisywane funkcje do pinów? Chodzi mi o połączenie gniazdo-wtyczka.
W końcu zamontowałem przełącznik o innych numerach. Światła, klakson, wycieraczki, radio itd. pełna funkcjonalność jak wcześniej. Pojawił się natomiast błąd "ESP/ASR not functioning" Po odpaleniu jest wszystko w porządku ale błąd pojawia się przy skręcie w lewo. Po ponownym zamontowaniu starego "pająka" usterka nie istnieje. Podpowiedz mi co dalej z tym fantem?



nick
Nowy
Nowy
Reactions:
Posty: 3
Rejestracja: sobota 17 paź 2020, 20:18
Lokalizacja: Konin
Nadwozie: HB
Rok produkcji: 2004
Silnik: 1.6
LPG: Tak

Re: Przełącznik zespolony w pigułce

#194

Post autor: nick » środa 21 paź 2020, 06:15

co to jest ten priv



Awatar użytkownika
stroona
Moderator
Moderator
Reactions:
Posty: 780
Rejestracja: czwartek 18 cze 2015, 18:11
Lokalizacja: Jarząbkowice
Nadwozie: CC
Rok produkcji: 2004
Silnik: 2.0 16V
Typ Silnika: RFN
Moc: 138KM
Kolor: Czarny
LPG: Nie

Re: Przełącznik zespolony w pigułce

#195

Post autor: stroona » środa 21 paź 2020, 09:11

nick pisze:
środa 21 paź 2020, 06:15
co to jest ten priv
Prywatna wiadomość.


Posiadam PP2000 oraz Lexię. Pomogę zamontować tempomat, wypalić FAP, zczytać oraz usunąć błędy, aktywować światła dzienne itp. Możliwy dojazd na terenie Śląska

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektronika”