Dławi się silnik 2.0 HDi 110 RHS 2003

Problemy z mechaniką w naszych pojazdach.
ODPOWIEDZ
DeFi
Użytkownik
Użytkownik
Reactions:
Posty: 35
Rejestracja: poniedziałek 23 sty 2017, 15:30
Lokalizacja: Września
Nadwozie: HB
Rok produkcji: 2003
Silnik: 2.0 HDI
Moc: 110

Dławi się silnik 2.0 HDi 110 RHS 2003

#1

Post autor: DeFi » niedziela 14 cze 2020, 12:40

Od kilku dni mam problem z moim Pugiem. Ciężko odpala i traci obroty jakby gasł ale nie do końca.
Nagrałem filmik jak trzymam pedał gazu na 2 tys obrotów



Ktoś coś poradzi co może być nie tak.
Dodam że ostatnio tankowałem przy późnej rezerwie. A po ulewie na drugi dzień zgasł w trakcie jazdy i nie chciał zapalić. Pomogło wytarcie klem w Aku (mokre były)

Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka


Ostatnio zmieniony niedziela 14 cze 2020, 12:40 przez DeFi, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Abstynent
Klubowicz
Klubowicz
Reactions:
Posty: 644
Rejestracja: piątek 20 kwie 2018, 00:13
Lokalizacja: Tarnów
Nadwozie: HB
Rok produkcji: 2005
Silnik: 2.0 HDI
Typ Silnika: RHR
Moc: 136
Kolor: Ciemna zieleń EZQC

Re: Dławi się silnik 2.0 HDi 110 RHS 2003

#2

Post autor: Abstynent » niedziela 14 cze 2020, 12:49

Coś tutaj jest mocno nie tak bo strasznie "twardy klekot"
Komp i zobaczyć czy coś sygnalizuje, kolejno przynajmniej według mnie pomiar kompresji i test wtrysków na stole.
Ewentualnie kiedy wymiany był filtr paliwa ? jeżeli dawno to wymień na nowy.


Zaawansowane Car Audio w 307, chętnie pomogę :)
PP2000/DiagBox -> PW

RHR http://www.peugeot307.club/viewtopic.php?f=7&t=9206
RHY http://www.peugeot307.club/viewtopic.php?f=7&t=6528

DeFi
Użytkownik
Użytkownik
Reactions:
Posty: 35
Rejestracja: poniedziałek 23 sty 2017, 15:30
Lokalizacja: Września
Nadwozie: HB
Rok produkcji: 2003
Silnik: 2.0 HDI
Moc: 110

Re: Dławi się silnik 2.0 HDi 110 RHS 2003

#3

Post autor: DeFi » niedziela 14 cze 2020, 13:07

Twardy klekot pewnie spowodowany faktem że sprzęgło sztywne jest i brak fapa.
Filtr paliwa zmieniany przed pandemią razem z rozrządem

A jakie objawy by były gdyby pompa zaciągła szlam z baku ?




Dodano po 8 godzinach 36 minutach 59 sekundach:


Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka



DeFi
Użytkownik
Użytkownik
Reactions:
Posty: 35
Rejestracja: poniedziałek 23 sty 2017, 15:30
Lokalizacja: Września
Nadwozie: HB
Rok produkcji: 2003
Silnik: 2.0 HDI
Moc: 110

Re: Dławi się silnik 2.0 HDi 110 RHS 2003

#4

Post autor: DeFi » niedziela 14 cze 2020, 21:44

Problem rozwiązany. Przyczyną przetarta wiązka w komorze silnika.
Ostatnio zmieniony niedziela 14 cze 2020, 21:44 przez DeFi, łącznie zmieniany 1 raz.



DeFi
Użytkownik
Użytkownik
Reactions:
Posty: 35
Rejestracja: poniedziałek 23 sty 2017, 15:30
Lokalizacja: Września
Nadwozie: HB
Rok produkcji: 2003
Silnik: 2.0 HDI
Moc: 110

Re: Dławi się silnik 2.0 HDi 110 RHS 2003

#5

Post autor: DeFi » wtorek 15 wrz 2020, 17:42

Mam teraz problem z filtrem paliwa.
Czy w RHS jakoś odpowietrza się układ po zmianie filtra ?
1.6 HDI ma pompkę a 2.0 HDI RHS ?



Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka




Awatar użytkownika
Deli
Moderator
Moderator
Reactions:
Posty: 886
Rejestracja: wtorek 11 paź 2016, 23:42
Lokalizacja: Toruń
Nadwozie: Kombi
Rok produkcji: 2002
Silnik: 2.0 HDI
Typ Silnika: RHS
Moc: 107km
Kolor: KKGC

Re: Dławi się silnik 2.0 HDi 110 RHS 2003

#6

Post autor: Deli » wtorek 15 wrz 2020, 20:21

Nie, jest pompa wstępna w baku, która sama sobie napełni i odpowietrzy układ. Coś źle skręciłeś lub uszkodziłeś, trzeba poszukać przyczyny, ewentualnie wymienić całą obudowę.


PP2000/Diagbox - PW
PUG 307 | deli viewtopic.php?f=7&t=6535

Awatar użytkownika
Cyferek
Klubowicz
Klubowicz
Reactions:
Posty: 534
Rejestracja: niedziela 10 cze 2018, 23:15
Lokalizacja: Gdynia
Nadwozie: Kombi
Rok produkcji: 2005
Silnik: 2.0 HDI
Typ Silnika: RHR
Moc: 136
Kolor: Czarny
LPG: Nie

Re: Dławi się silnik 2.0 HDi 110 RHS 2003

#7

Post autor: Cyferek » środa 16 wrz 2020, 00:15

Leje aż miło, sprawdź przyczynę jak wyżej kolega wspomniał.


Najwyższa jakość i doświadczenie świadczonych usług - przeprowadzki Gdynia, Bagażówka. Kompleksowa obsługa firm jak i osób prywatnych, sprawdź ofertę.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesl'a”