Dla zainteresowanych są ponownie smyczki klubowe viewtopic.php?f=19&t=73

Problem z uruchomieniem 307 po wymianie pompy paliwa

Oleje, filtry, płyny eksploatacyjne, paliwa
ODPOWIEDZ
dgrabo1
Nowy
Nowy
Reactions:
Posty: 1
Rejestracja: sobota 01 gru 2018, 22:43
Lokalizacja: Dęblin
Nadwozie: Kombi
Rok produkcji: 2007
Silnik: 1,6
Płeć: Mężczyzna
LPG: Nie

Problem z uruchomieniem 307 po wymianie pompy paliwa

#1

Post autor: dgrabo1 » sobota 01 gru 2018, 22:47

Witam serdecznie.
Potrzebuję pomocy. Postanowiłem wymienić filtr paliwa w moim do dzisiaj niezawodnym 307 HDI 1,6 90KM. Miał to być prosty zabieg, ale za to ograniczony czas 30 min. Pośpieszyłem się i to był mój BŁĄD!. Po zamontowaniu nowego filtra, nie podpiąłem do niego jednego z przewodów paliwa. Po 5 min pompowania gruszką uruchomiłem silnik, działał zaledwie 10 s. Wróciłem do filtra i wpiąłem dolny przewód paliwowy. Kolejny raz gruszka, ale niestety nie mogę zaciągnąć paliwa. 10 min sztachania i nic. Wskaźnik paliwa na liczniku wskazuje null pomimo pełnego baku.
PROSZĘ O POMOC. Czy uruchamiając silnik z niewpiętym dolny przewodem paliwowym do filtra, mógł uszkodzić się przekaźnik pompy, która znajduje się pod siedzeniem pasażera. Bezpiecznik sprawdziłem jest OK. Sama pompa, do której dotarłem to pływak i nic więcej ( foto ). Jak skutecznie odpowietrzyć układ, czy to wiąże się z cierpliwym długim czasowo pompowaniem gruszką. Czy należy zalać pompę paliwa?
PROSZĘ O WSKAZÓWKĘ.
Małżonka w tygodniu codziennie korzysta z auta i dowozi mojego młodszego urwisa do szkoły. Bez sprawnego auta totalna katastrofa. Wiem, że pośpiesz nie jest najlepszym wskaźnikiem, ale stało się to muszę temu podołać.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Płyny/Filtry”