Wspomaganie wymiana pompy

Problemy z układem kierowniczym/wspomaganiem w naszych pojazdach.
ODPOWIEDZ
piotr37
Nowy
Nowy
Reactions:
Posty: 4
Rejestracja: poniedziałek 15 kwie 2019, 10:59
Lokalizacja: Świecie
Nadwozie: Kombi
Rok produkcji: 2005
Silnik: 1,6
Typ Silnika: 9HX
Moc: 90
LPG: Nie

Wspomaganie wymiana pompy

#1

Post autor: piotr37 » środa 22 kwie 2020, 13:55

Witam.
Miałem problem z pompą wspomagania działała kiedy chciała a po jakimś czasie zastrajkowała po całości.Kupiłem używkę 100% sprawną wymieniłem i nadal brak wspomagania.Zasilanie główne pompy jest , zasilanie + po przekręceniu stacyjki się pojawia na pinie 9 .Był pretekst aby zakupić interfejs diagnostyczny, zainstalowałem DiagBoxa połączyłem się bez problemu z autem podczas przeprowadzania testu globalnego DiagBox nie łączy się z układem/pompą wspomagania , wnioskuję że muszę sprawdzić wiązkę pomiędzy pompą a BSI (komora silnika) i/lub BMS (w kabinie) ? czy też to że się nie łączy z pompą to normalne ?? moja 307 to 1.6 HDI rocznik 2005 raczej polift jest ksenon itd.Serdeczne podziękowania za przyszłe sugestie i porady .

Dodano po 3 godzinach 18 minutach 28 sekundach:
Ok. Ogarnięte temat do zamknięcia.



Awatar użytkownika
pezet85
Użytkownik
Użytkownik
Reactions:
Posty: 206
Rejestracja: czwartek 08 mar 2018, 15:59
Lokalizacja: PL
Nadwozie: CC
Rok produkcji: 2007
Silnik: 2.0

Re: Wspomaganie wymiana pompy

#2

Post autor: pezet85 » środa 22 kwie 2020, 17:44

Fajnie że udało Ci rozwiązać problem, ale może dla potomnych opisalbys co było przyczyną .

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka




piotr37
Nowy
Nowy
Reactions:
Posty: 4
Rejestracja: poniedziałek 15 kwie 2019, 10:59
Lokalizacja: Świecie
Nadwozie: Kombi
Rok produkcji: 2005
Silnik: 1,6
Typ Silnika: 9HX
Moc: 90
LPG: Nie

Re: Wspomaganie wymiana pompy

#3

Post autor: piotr37 » środa 22 kwie 2020, 20:40

Bezp M8 pomimo iż miał przejście gdy mierzyłem i było główne napięcie na pompie to był zaśniedziały i widocznie raz dawał nap. a raz nie oraz pod obciążeniem lipa... duża rezystancja poprzez zaśniedziałe styki a co za tym idzie spory spadek napięcia. Nauczka aby wpiąć w przewody zasilające przy pompie jakiś min. 2-4 amp. odbiornik żarówkę itp.



Awatar użytkownika
chertan
Użytkownik
Użytkownik
Reactions:
Posty: 58
Rejestracja: środa 01 lut 2017, 09:49
Lokalizacja: Łódź
Nadwozie: SW
Rok produkcji: 2006
Silnik: 1.6 HDI FAP 110KM
Typ Silnika: 9HZ
Moc: st1, ze 130 kuni 8)
Kolor: EXLD
LPG: Nie

Re: Wspomaganie wymiana pompy

#4

Post autor: chertan » środa 22 kwie 2020, 21:40

to może i stara pompa jest dobra? :)



skwarek07
Użytkownik
Użytkownik
Reactions:
Posty: 36
Rejestracja: sobota 18 lis 2017, 15:54
Lokalizacja: Sosnowiec
Nadwozie: SW
Rok produkcji: 2005
Silnik: 2.0 HDI
Moc: 136

Re: Wspomaganie wymiana pompy

#5

Post autor: skwarek07 » poniedziałek 01 cze 2020, 18:59

piotr37 pisze:Bezp M8 pomimo iż miał przejście gdy mierzyłem i było główne napięcie na pompie to był zaśniedziały i widocznie raz dawał nap. a raz nie oraz pod obciążeniem lipa... duża rezystancja poprzez zaśniedziałe styki a co za tym idzie spory spadek napięcia. Nauczka aby wpiąć w przewody zasilające przy pompie jakiś min. 2-4 amp. odbiornik żarówkę itp.
Chodzi o bezpieczniki w komorze silnika? Też mam od niedawna ten sam problem...

Wysłane z mojego Huawei p20 Pro przy użyciu Tapatalka




ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ kierowniczy”