2,0 107 km chiptuning

Awatar użytkownika
tomek307sw
Reactions:
Posty: 27
Rejestracja: wtorek 21 lis 2017, 19:22
Lokalizacja: łódź
Nadwozie: SW
Rok produkcji: 2003
Silnik: 2.0 hdi
Moc: 107
Płeć: Mężczyzna

Re: 2,0 107 km chiptuning

#16

Post autor: tomek307sw » środa 31 sty 2018, 17:39

Mry pisze:
środa 31 sty 2018, 16:22
900 zł FAP + EGR + chip z pomiarem, elektronicznie 500 zł, jeśli sobie znajdziesz kogoś kto Ci FAP wyrzuci potem
a jak się ma sprawa jeżeli chodzi o zakup u was MPPS V16 i wysłanie wam softu do przerobienia ?



Awatar użytkownika
Mry
Reactions:
Posty: 843
Rejestracja: niedziela 03 sty 2016, 13:22
Lokalizacja: Krasnystaw
Nadwozie: HB
Rok produkcji: 2005
Silnik: 1.6 9HY
Typ Silnika: 9HZ
Moc: 200+ : )
Płeć: Mężczyzna
Kontakt:

Re: 2,0 107 km chiptuning

#17

Post autor: Mry » środa 31 sty 2018, 19:15

300 zł za plik, stówa zostaje :)


Obrazek

KLIKNIJ ABY ODWIEDZIĆ NASZĄ STRONĘ

Numer kontaktowy: 570 213 563

Sprzedaż urządzeń do chiptuningu, egr, fap/dpf - z rabatem 25% na obróbkę mapy KLIKNIJ TU

Awatar użytkownika
tomek307sw
Reactions:
Posty: 27
Rejestracja: wtorek 21 lis 2017, 19:22
Lokalizacja: łódź
Nadwozie: SW
Rok produkcji: 2003
Silnik: 2.0 hdi
Moc: 107
Płeć: Mężczyzna

Re: 2,0 107 km chiptuning

#18

Post autor: tomek307sw » piątek 02 lut 2018, 15:03

Fap i EGR to chyba da rade samemu usunąć po kablu i dzięki ECUsafe?



Awatar użytkownika
karolp1993
Reactions:
Posty: 4655
Rejestracja: czwartek 18 cze 2015, 14:20
Lokalizacja: Wrocław / Kamienna Góra
Nadwozie: HB
Rok produkcji: 2004
Silnik: 1.6 TU5JP4
Moc: 109
Płeć: Mężczyzna

Re: 2,0 107 km chiptuning

#19

Post autor: karolp1993 » piątek 02 lut 2018, 16:50

tomek307sw pisze:Fap i EGR to chyba da rade samemu usunąć po kablu i dzięki ECUsafe?
Spróbuj :-)


Posiadam PP2000 - Peugeot / Citroen oraz OPCOM - OPEL. Jeśli potrzebujesz pomocy - zapraszam na PW
Naprawiam przełączniki zespolone COM2000.

Awatar użytkownika
tomek307sw
Reactions:
Posty: 27
Rejestracja: wtorek 21 lis 2017, 19:22
Lokalizacja: łódź
Nadwozie: SW
Rok produkcji: 2003
Silnik: 2.0 hdi
Moc: 107
Płeć: Mężczyzna

Re: 2,0 107 km chiptuning

#20

Post autor: tomek307sw » piątek 02 lut 2018, 16:52

chyba nie podpale auta? :?



Awatar użytkownika
Uzdi
Reactions:
Posty: 1446
Rejestracja: wtorek 12 kwie 2016, 03:02
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Patryk
Nadwozie: SW
Rok produkcji: 2002
Silnik: 2.0 HDI
Typ Silnika: RHS
Moc: 107
FAP: Wycięty
Kolor: EZAC
Płeć: Mężczyzna

Re: 2,0 107 km chiptuning

#21

Post autor: Uzdi » piątek 02 lut 2018, 17:08

Pytasz czy już wiesz?



Awatar użytkownika
Pafels
Reactions:
Posty: 2558
Rejestracja: środa 17 lut 2016, 00:15
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Paweł
Nadwozie: SW
Rok produkcji: 2003
Silnik: 2.0HDi
Typ Silnika: RHS
Moc: 110
FAP: Wycięty
Kolor: pedalski :(
Płeć: Mężczyzna

Re: 2,0 107 km chiptuning

#22

Post autor: Pafels » piątek 02 lut 2018, 17:42

w przyadku 307 jest duża szansa że samo się podpali :lol:



Awatar użytkownika
Mry
Reactions:
Posty: 843
Rejestracja: niedziela 03 sty 2016, 13:22
Lokalizacja: Krasnystaw
Nadwozie: HB
Rok produkcji: 2005
Silnik: 1.6 9HY
Typ Silnika: 9HZ
Moc: 200+ : )
Płeć: Mężczyzna
Kontakt:

Re: 2,0 107 km chiptuning

#23

Post autor: Mry » sobota 03 lut 2018, 19:06

tomek307sw pisze:
piątek 02 lut 2018, 15:03
Fap i EGR to chyba da rade samemu usunąć po kablu i dzięki ECUsafe?
powodzenia z ecusafe :lol:


Obrazek

KLIKNIJ ABY ODWIEDZIĆ NASZĄ STRONĘ

Numer kontaktowy: 570 213 563

Sprzedaż urządzeń do chiptuningu, egr, fap/dpf - z rabatem 25% na obróbkę mapy KLIKNIJ TU

Awatar użytkownika
tomek307sw
Reactions:
Posty: 27
Rejestracja: wtorek 21 lis 2017, 19:22
Lokalizacja: łódź
Nadwozie: SW
Rok produkcji: 2003
Silnik: 2.0 hdi
Moc: 107
Płeć: Mężczyzna

Re: 2,0 107 km chiptuning

#24

Post autor: tomek307sw » środa 14 lut 2018, 20:25

Shary pisze:
niedziela 18 cze 2017, 15:48
daniel5 pisze:
czwartek 15 cze 2017, 20:13
to drugie pytanie jak spada i czy w ogóle spada spalanie
Mi po chip tuningu spadło o około pół litry ale potem znowu moc zwiekszylem ( około 150 km i 384 NM - jak depne mocno to lekko przykopci ale nie piluje go codziennie ) i teraz spalanie wychodzi mi 6.6 - na komputerze tak pokazuje natomiast to zależy od jazdy a mam ciężka nogę i ostatnio ma trasie rzeszow - krakow ( ok 170 km ) wyszło mi 11.5/100 ale nie schodzilem poniżej 170
z 107km wyciągliście 150 i 384 NM bezpiecznie ?



Awatar użytkownika
Shary
Reactions:
Posty: 370
Rejestracja: sobota 22 paź 2016, 02:27
Lokalizacja: Kolbuszowa
Nadwozie: Kombi
Rok produkcji: 2007
Silnik: 1600
Moc: 130++
Płeć: Mężczyzna

Re: 2,0 107 km chiptuning

#25

Post autor: Shary » piątek 16 lut 2018, 13:11

tomek307sw pisze:
środa 14 lut 2018, 20:25
Shary pisze:
niedziela 18 cze 2017, 15:48
daniel5 pisze:
czwartek 15 cze 2017, 20:13
to drugie pytanie jak spada i czy w ogóle spada spalanie
Mi po chip tuningu spadło o około pół litry ale potem znowu moc zwiekszylem ( około 150 km i 384 NM - jak depne mocno to lekko przykopci ale nie piluje go codziennie ) i teraz spalanie wychodzi mi 6.6 - na komputerze tak pokazuje natomiast to zależy od jazdy a mam ciężka nogę i ostatnio ma trasie rzeszow - krakow ( ok 170 km ) wyszło mi 11.5/100 ale nie schodzilem poniżej 170
z 107km wyciągliście 150 i 384 NM bezpiecznie ?
Na pewno nie jest to bezpieczne bo sprzęgło jux po dupie dostaje i skrzynia tez ale 1.5 roku tak jeżdżę i jest ok, oby tak dalej. Bezpieczny był stage1 przy 130km



Awatar użytkownika
Abback
Reactions:
Posty: 147
Rejestracja: czwartek 25 sty 2018, 23:29
Lokalizacja: Łódź
Imię: Tomasz
Nadwozie: SW
Rok produkcji: 2006
Silnik: 2.0 HDI
Typ Silnika: RHR
Moc: 136
Kolor: Czarny
Auto inne: Ford Mondeo MK3 Ghia
Płeć: Mężczyzna
LPG: Nie

Re: 2,0 107 km chiptuning

#26

Post autor: Abback » piątek 16 lut 2018, 13:19

Shary pisze:
piątek 16 lut 2018, 13:11
tomek307sw pisze:
środa 14 lut 2018, 20:25
Shary pisze:
niedziela 18 cze 2017, 15:48


Mi po chip tuningu spadło o około pół litry ale potem znowu moc zwiekszylem ( około 150 km i 384 NM - jak depne mocno to lekko przykopci ale nie piluje go codziennie ) i teraz spalanie wychodzi mi 6.6 - na komputerze tak pokazuje natomiast to zależy od jazdy a mam ciężka nogę i ostatnio ma trasie rzeszow - krakow ( ok 170 km ) wyszło mi 11.5/100 ale nie schodzilem poniżej 170
z 107km wyciągliście 150 i 384 NM bezpiecznie ?
Na pewno nie jest to bezpieczne bo sprzęgło jux po dupie dostaje i skrzynia tez ale 1.5 roku tak jeżdżę i jest ok, oby tak dalej. Bezpieczny był stage1 przy 130km
Jezeli sie kapci nie pali, a tylko normalnie jezdzi to nie ma co sie bac o skrzynie, a tym bardziej o sprzeglo :) A jezeli ktos podnosi moc znaczaco zeby sobie kapcie popalic i pokazac jaki ma odjazd spod swiatel to lepiej wozic z soba druga skrzynie w bagazniku wraz z polosiami 😂😂

Jednym zdaniem - podniesienie mocy w rodzinnym aucie nie czyni/zmieni go w sportowego :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”