Typowe usterki 307

Zbiór informacji o 307 - Instrukcje, Dane techniczne
Awatar użytkownika
WRQ
Klubowicz
Klubowicz
Reactions:
Posty: 627
Rejestracja: piątek 24 lis 2017, 10:50
Lokalizacja: Ozorków
Nadwozie: Kombi
Rok produkcji: 2003
Silnik: 2.0 16V RFN
Typ Silnika: RFN
Moc: 100kW
LPG: Tak

Re: Typowe usterki 307

#31

Post autor: WRQ » sobota 23 lis 2019, 12:58

damiank94 pisze:
sobota 23 lis 2019, 12:12
kryst16 pisze:
wtorek 18 gru 2018, 09:46
-stuki osłon amortyzatorów tył, ale to łatwo rozwiązać, poprawić mocowanie osłony w poduszce amortyzatora i jest ok. (Klej,silikon).
Podpowie ktoś czym i jak się to objawia?
U mnie objawiało się dźwiękami, które porównałbym do lekkiego zgniatania i odpuszczania puszki aluminiowej po napoju. Odkąd mam wklejone na silikon i przykręcone do gniazd pojedynczym wkrętem osłony, jest cisza jak makiem zasiał.



damiank94
Użytkownik
Użytkownik
Reactions:
Posty: 59
Rejestracja: piątek 08 sty 2016, 21:04
Lokalizacja: Podlaskie
Nadwozie: HB
Rok produkcji: 2002
Silnik: RHS
Typ Silnika: RHS
Moc: 107

Re: Typowe usterki 307

#32

Post autor: damiank94 » sobota 23 lis 2019, 13:01

Pojawiało się w trakcie wykonywania agresywniejszych manewrów?



Awatar użytkownika
WRQ
Klubowicz
Klubowicz
Reactions:
Posty: 627
Rejestracja: piątek 24 lis 2017, 10:50
Lokalizacja: Ozorków
Nadwozie: Kombi
Rok produkcji: 2003
Silnik: 2.0 16V RFN
Typ Silnika: RFN
Moc: 100kW
LPG: Tak

Re: Typowe usterki 307

#33

Post autor: WRQ » sobota 23 lis 2019, 13:06

Wystarczy normalna jazda na wprost po drodze z niedużymi dziurami i już potrafiło brzęknąć. Ja mam akurat dojazd do domu po gruntówce, to mnie szlag trafiał :-).



Awatar użytkownika
DziczkuPL
Nowy
Nowy
Reactions:
Posty: 3
Rejestracja: sobota 07 gru 2019, 19:37
Lokalizacja: Gorlice
Nadwozie: HB
Rok produkcji: 2004
Silnik: 1,6 16v
Typ Silnika: NFU
Moc: 109
Kolor: szary
LPG: Planuje

Re: Typowe usterki 307

#34

Post autor: DziczkuPL » niedziela 08 gru 2019, 13:59

Ludzie zwrócicie uwagę na jaki rynek lew 307 jest wypuszczony :) ja mam z Niemiec i nie mam większości tych usterek a 320 tys km mam przejechane. Jedynie od czasu do czasu faktycznie tył zgrzyta lecz powiedziano mi ze to od wydechu który ocela podłego auta i najlepiej dołożyć płytkę stalowo aby usztywnić w tym miejscu a jest to na zagięciu zaraz przy tłumiku. Wiele słyszałem od rożnych dealerów że na Polskę idą auta słabej jakości prosty temat VW Polo 1.2 12v 55kW 2008r 3 cylindrowy po 30tys km check engine, wersja na PL a ta sama wersja po 90 tys km we Włoszech zero problemów. tak samo jest z lwami PL. Lepiej dołożyć i jechać na zachód poszukać uczciwie dobre auto bo jest pewnośc ze jakościowo będzie o niebo lepsza:)

Mój Lew spala max 8l/100 w zimie gdy ja prowadzę zona to 10-11l/100 a trasa 5-6l /100 :)


Obecnie chcę LPG dołożyć do mego 1.6 16v NFU i się zastanawiam czy nie uszkodzi mi tego silnika :) bo około 3 tys zl za LPG z opłatami ect i mieć złomka nagle to załamka murowana


Peugeot 307 1.6 16V 109HP

Awatar użytkownika
Stitch
Klubowicz
Klubowicz
Reactions:
Posty: 629
Rejestracja: piątek 29 mar 2019, 13:06
Lokalizacja: ..
Nadwozie: CC
Rok produkcji: 2007
Silnik: 2.0 HDi
Typ Silnika: RHR
Moc: 170

Re: Typowe usterki 307

#35

Post autor: Stitch » niedziela 08 gru 2019, 15:09

DziczkuPL pisze:
niedziela 08 gru 2019, 13:59
Ludzie zwrócicie uwagę na jaki rynek lew 307 jest wypuszczony :) ja mam z Niemiec i nie mam większości tych usterek a 320 tys km mam przejechane. Jedynie od czasu do czasu faktycznie tył zgrzyta lecz powiedziano mi ze to od wydechu który ocela podłego auta i najlepiej dołożyć płytkę stalowo aby usztywnić w tym miejscu a jest to na zagięciu zaraz przy tłumiku. Wiele słyszałem od rożnych dealerów że na Polskę idą auta słabej jakości prosty temat VW Polo 1.2 12v 55kW 2008r 3 cylindrowy po 30tys km check engine, wersja na PL a ta sama wersja po 90 tys km we Włoszech zero problemów. tak samo jest z lwami PL. Lepiej dołożyć i jechać na zachód poszukać uczciwie dobre auto bo jest pewnośc ze jakościowo będzie o niebo lepsza:)

Mój Lew spala max 8l/100 w zimie gdy ja prowadzę zona to 10-11l/100 a trasa 5-6l /100 :)


Obecnie chcę LPG dołożyć do mego 1.6 16v NFU i się zastanawiam czy nie uszkodzi mi tego silnika :) bo około 3 tys zl za LPG z opłatami ect i mieć złomka nagle to załamka murowana
ciekawe z tymi dealerami... pare razy lohra bylem na odbiorze aut z fabryki i przowozu do salonów i nie bylo czegoś takiego :P Pare razy sie zdarzal doladunek, ze auto zamowione od reki, w fabryce stało takie i takie juz zlozone w odpowiadającym konfigu i bylo brane z miejsca i tylko dealer papiery zalarwial. Bez przeznaczenia na konkretny rynek sztuka;) Na Polske to szly bieda edyszyn, bo ostatnie 20 lat Polacy jak kupowali w salonie takie zwykle modele to tylko golasy :P Ale nie mialo to nic wspólnego, ze na PL ida jakies gorsze części ;) Mialem styczność z VAGiem, Fiatem i PSA w tym temacie. No i kolejna sprawa... Rodacy lubowali i lubują się w naprawach po szopach i po najtańszych częściach (no niestety biednym państwem jesteśmy) + dopiero od 10l mamy przyzwoite drogi i sklada sie cały obraz efektu zuzycia aut :)


PP & Diagbox via Priv

Awatar użytkownika
DziczkuPL
Nowy
Nowy
Reactions:
Posty: 3
Rejestracja: sobota 07 gru 2019, 19:37
Lokalizacja: Gorlice
Nadwozie: HB
Rok produkcji: 2004
Silnik: 1,6 16v
Typ Silnika: NFU
Moc: 109
Kolor: szary
LPG: Planuje

Re: Typowe usterki 307

#36

Post autor: DziczkuPL » niedziela 08 gru 2019, 17:46

Stitch pisze:
niedziela 08 gru 2019, 15:09
DziczkuPL pisze:
niedziela 08 gru 2019, 13:59
Ludzie zwrócicie uwagę na jaki rynek lew 307 jest wypuszczony :) ja mam z Niemiec i nie mam większości tych usterek a 320 tys km mam przejechane. Jedynie od czasu do czasu faktycznie tył zgrzyta lecz powiedziano mi ze to od wydechu który ocela podłego auta i najlepiej dołożyć płytkę stalowo aby usztywnić w tym miejscu a jest to na zagięciu zaraz przy tłumiku. Wiele słyszałem od rożnych dealerów że na Polskę idą auta słabej jakości prosty temat VW Polo 1.2 12v 55kW 2008r 3 cylindrowy po 30tys km check engine, wersja na PL a ta sama wersja po 90 tys km we Włoszech zero problemów. tak samo jest z lwami PL. Lepiej dołożyć i jechać na zachód poszukać uczciwie dobre auto bo jest pewnośc ze jakościowo będzie o niebo lepsza:)

Mój Lew spala max 8l/100 w zimie gdy ja prowadzę zona to 10-11l/100 a trasa 5-6l /100 :)


Obecnie chcę LPG dołożyć do mego 1.6 16v NFU i się zastanawiam czy nie uszkodzi mi tego silnika :) bo około 3 tys zl za LPG z opłatami ect i mieć złomka nagle to załamka murowana
ciekawe z tymi dealerami... pare razy lohra bylem na odbiorze aut z fabryki i przowozu do salonów i nie bylo czegoś takiego :P Pare razy sie zdarzal doladunek, ze auto zamowione od reki, w fabryce stało takie i takie juz zlozone w odpowiadającym konfigu i bylo brane z miejsca i tylko dealer papiery zalarwial. Bez przeznaczenia na konkretny rynek sztuka;) Na Polske to szly bieda edyszyn, bo ostatnie 20 lat Polacy jak kupowali w salonie takie zwykle modele to tylko golasy :P Ale nie mialo to nic wspólnego, ze na PL ida jakies gorsze części ;) Mialem styczność z VAGiem, Fiatem i PSA w tym temacie. No i kolejna sprawa... Rodacy lubowali i lubują się w naprawach po szopach i po najtańszych częściach (no niestety biednym państwem jesteśmy) + dopiero od 10l mamy przyzwoite drogi i sklada sie cały obraz efektu zuzycia aut :)
Słuchaj rozumiem twoje doświadczenie. Ale gdy w salonie stoi auto gdzie z lewej strony miedzy słupkiem a drzwiami jest szpara ze środkowego palca wsadzisz luzem a z prawej ciężko małego wsadzić to coś nie tak z tym autem... Maska stanowczo w jedna stronę ma pochył i nad refraktorem pokrywa więcej a nad drugim szpara i na końcu szpachli jest tyle ze miernik głupawki dostaje... Jakby nie to że mnie kamera wyłapała i opierdzielili dealerzy to bym demota ładnego zrobił :) Mowa o VW Audi Salon Rzeszów Który został zamieniony na Peugeot :)


Peugeot 307 1.6 16V 109HP

Awatar użytkownika
Stitch
Klubowicz
Klubowicz
Reactions:
Posty: 629
Rejestracja: piątek 29 mar 2019, 13:06
Lokalizacja: ..
Nadwozie: CC
Rok produkcji: 2007
Silnik: 2.0 HDi
Typ Silnika: RHR
Moc: 170

Re: Typowe usterki 307

#37

Post autor: Stitch » niedziela 08 gru 2019, 18:33

DziczkuPL pisze:
niedziela 08 gru 2019, 17:46
Stitch pisze:
niedziela 08 gru 2019, 15:09
DziczkuPL pisze:
niedziela 08 gru 2019, 13:59
Ludzie zwrócicie uwagę na jaki rynek lew 307 jest wypuszczony :) ja mam z Niemiec i nie mam większości tych usterek a 320 tys km mam przejechane. Jedynie od czasu do czasu faktycznie tył zgrzyta lecz powiedziano mi ze to od wydechu który ocela podłego auta i najlepiej dołożyć płytkę stalowo aby usztywnić w tym miejscu a jest to na zagięciu zaraz przy tłumiku. Wiele słyszałem od rożnych dealerów że na Polskę idą auta słabej jakości prosty temat VW Polo 1.2 12v 55kW 2008r 3 cylindrowy po 30tys km check engine, wersja na PL a ta sama wersja po 90 tys km we Włoszech zero problemów. tak samo jest z lwami PL. Lepiej dołożyć i jechać na zachód poszukać uczciwie dobre auto bo jest pewnośc ze jakościowo będzie o niebo lepsza:)

Mój Lew spala max 8l/100 w zimie gdy ja prowadzę zona to 10-11l/100 a trasa 5-6l /100 :)


Obecnie chcę LPG dołożyć do mego 1.6 16v NFU i się zastanawiam czy nie uszkodzi mi tego silnika :) bo około 3 tys zl za LPG z opłatami ect i mieć złomka nagle to załamka murowana
ciekawe z tymi dealerami... pare razy lohra bylem na odbiorze aut z fabryki i przowozu do salonów i nie bylo czegoś takiego :P Pare razy sie zdarzal doladunek, ze auto zamowione od reki, w fabryce stało takie i takie juz zlozone w odpowiadającym konfigu i bylo brane z miejsca i tylko dealer papiery zalarwial. Bez przeznaczenia na konkretny rynek sztuka;) Na Polske to szly bieda edyszyn, bo ostatnie 20 lat Polacy jak kupowali w salonie takie zwykle modele to tylko golasy :P Ale nie mialo to nic wspólnego, ze na PL ida jakies gorsze części ;) Mialem styczność z VAGiem, Fiatem i PSA w tym temacie. No i kolejna sprawa... Rodacy lubowali i lubują się w naprawach po szopach i po najtańszych częściach (no niestety biednym państwem jesteśmy) + dopiero od 10l mamy przyzwoite drogi i sklada sie cały obraz efektu zuzycia aut :)
Słuchaj rozumiem twoje doświadczenie. Ale gdy w salonie stoi auto gdzie z lewej strony miedzy słupkiem a drzwiami jest szpara ze środkowego palca wsadzisz luzem a z prawej ciężko małego wsadzić to coś nie tak z tym autem... Maska stanowczo w jedna stronę ma pochył i nad refraktorem pokrywa więcej a nad drugim szpara i na końcu szpachli jest tyle ze miernik głupawki dostaje... Jakby nie to że mnie kamera wyłapała i opierdzielili dealerzy to bym demota ładnego zrobił :) Mowa o VW Audi Salon Rzeszów Który został zamieniony na Peugeot :)
ale masz swiadomosc, ze podczas transportu zdazaja sie uszkodzenia i dealer to naprawia bez informowania kupujacego? ;)

idac dalej.. Chyba nie miales stycznosci z nowymi fordami, szczegolnie mustangami. Nie ma egzemplarza zeby nie bylo roznic w szparach ;) RYNEK zbytu w przypadku samochodow nie ma nic do rzeczy. Gro sprzedawanych aut, to domyslnie klepane konfigi przez producenta (najmniej sie czeka) dopiero jak klient ma indywidualne zyczenia to auto jest wtedy "na konkretny" rynek ;) ale nie ma mowy o czyms takim, ze jest pogarszane. Nie tak dawno kontenerowiec w porcie z nowymi Toyotami zatonal w Japonii. Po paru miechac wyszlo, ze niektore samochody trafily m.in. na rynek Chinski i Rosyjski... ;)


PP & Diagbox via Priv

rjka
Nowy
Nowy
Reactions:
Posty: 1
Rejestracja: czwartek 25 lip 2019, 13:01
Lokalizacja: Jaworzno
Nadwozie: SW
Rok produkcji: 2007
Silnik: 2.0
Typ Silnika: RFJ
Moc: 140KM
LPG: Nie

Re: Typowe usterki 307

#38

Post autor: rjka » czwartek 19 gru 2019, 09:09

pękające sprężyny z przodu :( nie polecam nikomu



Awatar użytkownika
Stitch
Klubowicz
Klubowicz
Reactions:
Posty: 629
Rejestracja: piątek 29 mar 2019, 13:06
Lokalizacja: ..
Nadwozie: CC
Rok produkcji: 2007
Silnik: 2.0 HDi
Typ Silnika: RHR
Moc: 170

Re: Typowe usterki 307

#39

Post autor: Stitch » czwartek 19 gru 2019, 19:42

rjka pisze:
czwartek 19 gru 2019, 09:09
pękające sprężyny z przodu :( nie polecam nikomu
to nie jest typowa usterka 307 ;)


PP & Diagbox via Priv

Awatar użytkownika
No0d
Moderator
Moderator
Reactions:
Posty: 5321
Rejestracja: wtorek 30 cze 2015, 20:10
Lokalizacja: Podkarpacie
Nadwozie: HB
Rok produkcji: 2004
Silnik: 2.0
Typ Silnika: RFN
Moc: 136/177

Re: Typowe usterki 307

#40

Post autor: No0d » czwartek 19 gru 2019, 19:46

rjka pisze:
czwartek 19 gru 2019, 09:09
pękające sprężyny z przodu :( nie polecam nikomu
W każdym samochodzie pękają :P Nic nowego :)



Awatar użytkownika
WRQ
Klubowicz
Klubowicz
Reactions:
Posty: 627
Rejestracja: piątek 24 lis 2017, 10:50
Lokalizacja: Ozorków
Nadwozie: Kombi
Rok produkcji: 2003
Silnik: 2.0 16V RFN
Typ Silnika: RFN
Moc: 100kW
LPG: Tak

Re: Typowe usterki 307

#41

Post autor: WRQ » piątek 20 gru 2019, 06:35

Pękające sprężyny to jest typowa usterka w Citroenie C1 czy jego odpowiedniku z lwem na masce, w 307 to jest zwykłe zmęczenie - nasze auta mają po kilkanaście lat.



Awatar użytkownika
piotrekm13
Użytkownik
Użytkownik
Reactions:
Posty: 39
Rejestracja: poniedziałek 01 maja 2017, 12:47
Lokalizacja: Rumia
Nadwozie: SW
Rok produkcji: 2002
Silnik: 2,0
Moc: 136 KM
Kolor: Srebrny
LPG: Nie

Re: Typowe usterki 307

#42

Post autor: piotrekm13 » czwartek 15 paź 2020, 21:16

Jak ktoś pogubił oryginalne spinki mocujące osłony w gniazdach to tłuką na dziurach i to dosyć głośno.
- rozpadające się boczki w fotelach
- wyświetlacze po 2002 roku, znikający obraz w słońcu
- klapa uderzająca o zderzak w kombi
- zacinające się stacyjki
[/quote]

Co to za spinki? Te osłony nie sa tylko wciskane w poduszkę?



Awatar użytkownika
marciling
Użytkownik
Użytkownik
Reactions:
Posty: 10
Rejestracja: wtorek 01 gru 2015, 16:43
Lokalizacja: Wrocław
Nadwozie: SW
Rok produkcji: 2008
Silnik: 2.0 16v
Typ Silnika: RFJ
Moc: 140
LPG: Tak

Re: Typowe usterki 307

#43

Post autor: marciling » czwartek 15 paź 2020, 22:09

- klapa uderzająca o zderzak w kombi

Ma ktoś na to jakiś patent?



Awatar użytkownika
Deli
Moderator
Moderator
Reactions:
Posty: 917
Rejestracja: wtorek 11 paź 2016, 23:42
Lokalizacja: Toruń
Nadwozie: Kombi
Rok produkcji: 2002
Silnik: 2.0 HDI
Typ Silnika: RHS
Moc: 107km
Kolor: KKGC

Re: Typowe usterki 307

#44

Post autor: Deli » czwartek 15 paź 2020, 22:32

piotrekm13 pisze:
czwartek 15 paź 2020, 21:16
Jak ktoś pogubił oryginalne spinki mocujące osłony w gniazdach to tłuką na dziurach i to dosyć głośno.
- rozpadające się boczki w fotelach
- wyświetlacze po 2002 roku, znikający obraz w słońcu
- klapa uderzająca o zderzak w kombi
- zacinające się stacyjki


Co to za spinki? Te osłony nie sa tylko wciskane w poduszkę?
Tych blaszek nie było oryginalnie, chociaż servicebox je podaje. Ja kupiłem dwa komplety w aso i obydwa pogubiłem, teraz osłona jest wklejona w gniazdo na klej elasytyczny,
Nr kat.: 6992 59
Clip-Plastic-Peugeot-Citroen-art-699259.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


PP2000/Diagbox - PW
PUG 307 | deli viewtopic.php?f=7&t=6535

ODPOWIEDZ

Wróć do „Informacje Techniczne”